Všeobecné obchodní podmínky

Účel a použití Podmínek

1.1 Tyto Podmínky se vztahují na všechny jednotlivé smluvní vztahy mezi klientem jako ubytovaným (dále jen jako „Klient“) a společností GLAMPINO s.r.o., se sídlem Kaplická 300, Horní Brána, 381 01 Český Krumlov, IČO: 11956500, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod sp.zn. C 31510, info@glampino.cz, www.glampino.cz jako ubytovatelem (dále jen jako „GLAMPINO“ nebo „ubytovatel“), jejichž předmětem je poskytování ubytování v mobilních jednotkách Tiny House a dále poskytování služeb, které s ubytováním souvisejí. Jednotlivé smlouvy se uzavírají podle čl. 2 těchto Podmínek.

1.2 V případě rozporu mezi Podmínkami a výslovným ujednáním stran ve smlouvě mají přednost odchylná smluvní ujednání.

1.3 Podmínky mohou být ze strany ubytovatele jednostranně změněny nebo doplněny, pro Klienta je přitom závazné znění Podmínek, které jsou účinné v době uzavření Smlouvy.

Smlouva mezi Klientem a GLAMPINO

2.1 Smlouva mezi GLAMPINO a Klientem (Smlouva) je uzavřena vyplněním formuláře Klientem v online rezervačním systému na webových stránkách GLAMPINO (Rezervační systém) a potvrzením této rezervace ze strany GLAMPINO zasláním e-mailu na adresu Klienta. Smlouva může být případně dále uzavřena mimo online rezervační systém, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailové komunikace mezi Klientem a GLAMPINO potvrzením objednávky Klienta ze strany GLAMPINO nebo potvrzením nabídky GLAMPINO ze strany Klienta nebo oboustranným podpisem písemné smlouvy.

2.2 Smlouva specifikuje zejména konkrétní časový termín, na který GLAMPINO poskytuje Klientovi mobilní jednotku k přechodnému ubytování, umístění mobilní jednotky (zejména pomocí GPS souřadnic), cenu za takové ubytování, způsob platby a její splatnost.

2.3 GLAMPINO eviduje Smlouvy uzavřené v rámci Rezervačního systému a může je na požádání zpřístupnit Klientovi.

2.4 Smlouva se uzavírá v českém jazyce.

2.5 Minimální doba ubytování je 3 dny (dvě noci).

2.6 Maximální počet osob, které mohou být současně ubytovány v mobilní jednotce, je 4 dospělé osoby nebo dospělý pár se 2 dětmi.

2.7 Klient se zavazuje při rezervaci ubytování a při uvádění jakýchkoli údajů pro účely Smlouvy zadávat přesné a pravdivé informace. Jestliže Klient zjistí, že v údajích zadávaných v Rezervačním systému provedl chybu v psaní nebo uvedl nepřesné údaje, opraví chybné údaje v systému v procesu rezervace anebo bezodkladně kontaktuje GLAMPINO za účelem napravení těchto chyb. GLAMPINO neodpovídá za nedostatky poskytnuté služby způsobené v důsledku chyb či včas neopravených chyb v údajích uvedených Klientem v rámci rezervace, v komunikaci s GLAMPINO anebo ve Smlouvě.

Cena, rezervace a platební podmínky

3.1 Cena ubytování (a případně cena dalších doplňkových služeb) včetně DPH je uvedena v Rezervačním systému, případně v ceníku služeb na webové stránce GLAMPINO nebo je jiným způsobem sdělena Klientovi před provedením rezervace.

3.2 Rezervace mobilní jednotky provedená Klientem v Rezervačním systému platí 2 pracovní dny ode dne provedení rezervace. Do této doby je Klient povinen provést úhradu celé ceny rezervovaného ubytování, a to bezhotovostní platbou dle instrukcí uvedených v Rezervačním systému (není-li výslovně dohodnuto jinak v případě, že Smlouva byla uzavřena jinak než prostřednictvím Rezervačního systému). Jestliže do uplynutí této lhůty Klient cenu neuhradí, Smlouva zaniká, GLAMPINO ani Klient jí nejsou nadále vázáni a GLAMPINO je oprávněna příslušnou mobilní jednotku pro dotčený termín a lokalitu opět na svých webových stránkách i jinak nabízet jako dostupnou k ubytování třetím osobám.

3.3 Platba je považována za uhrazenou v okamžiku, kdy je připsána na bankovní účet ubytovatele uvedený na daňovém dokladu (faktuře), není-li dohodnuto jinak.

3.4 V případě prodlení Klienta či hosta s úhradou platby za poskytnuté služby, má ubytovatel právo požadovat po Klientovi vedle zaplacení dlužné částky také úrok z prodlení ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení počínaje prvním dnem následujícím po dni splatnosti daňového dokladu (faktury) do jeho zaplacení.

3.5 Ubytovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu Klienta k uhrazení své nejstarší pohledávky/nejstarších pohledávek, kterou/které má vůči ubytovateli po lhůtě splatnosti. Ubytovatel je oprávněn použít blokované finanční prostředky k úhradě všech neuhrazených pohledávek vzniklých během pobytu případně i po odjezdu Klienta (např. nápoje, konzumaci, porušení zákazu kouření, smluvní pokutu, náhradu škody apod.)

Storno podmínky – překážky na straně ubytovatele či Klienta

  • 4.1 Stornem se vždy rozumí zrušení, odklad nebo úpravy potvrzené objednávky.
  • 4.2 Storno je Klient povinen uskutečnit pouze v písemné formě (respektive e-mailem) u osoby, se kterou byly sjednávány podmínky smlouvy.
  • 4.3 Stornuje-li Klient objednané a potvrzené služby, je povinen zaplatit ubytovateli storno poplatky podle cenových podmínek dané rezervace; storno poplatky budou vypočítávány z ceny za stornované služby vč. DPH, a to následovně:
    • Finanční náhrada ve výši 50 % do 30 dní před příjezdem.
    • 100 % z celkové ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem
    • Dárkové vouchery jsou nevratné. Jejich storno není možné.
  • 4.4 Překážky na straně Klienta. Ubytovatel je oprávněn účtovat 100 % ceny pobytu.
  • 4.5 Překážky na straně ubytovatele – vyšší moc
    Nemůže-li ubytovatel dodržet smlouvu zcela či zčásti z důvodu vyšší moci, oznámí Klientovi neprodleně tuto skutečnost a předloží mu návrh na změnu smlouvy. O vyšší moc jde v případě, kdy v plnění smlouvy ubytovateli brání okolnosti, které jsou mimo jeho kontrolu (např. rozhodnutí orgánů veřejné moci, válečné nebezpečí, stávka, blokáda, živelní událost apod.), které nemohl ubytovatel předvídat nebo kterým nemohl zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po něm rozumně požadovat. Klient má v takovém případě právo odmítnout návrh na změnu smlouvy v určené lhůtě. V případě odmítnutí návrhu Klientem má ubytovatel právo odstoupit od smlouvy. Klient má právo na vrácení ubytovateli zaplacených částek, a to do doby odstoupení. Ubytovatel není v tomto případě povinen hradit Klientovi škodu, která mu v souvislosti se zásahem vyšší moci vznikla.

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY, práva z vadného plnění pobytu

5.1 Klient je při příjezdu povinen seznámit se s prostorem vyhrazeným k ubytování a bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 hodiny od převzetí jednotky, oznámit ubytovateli případné zjevné vady, nedostatky či poškození. V opačném případě se má za to, že jednotka byla převzata bez vad.

5.2 Pokud během pobytu dojde k poruše nebo vadě, která brání řádnému užívání ubytovací jednotky, je Klient povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit ubytovateli, aby mohl zajistit nápravu. Reklamaci lze uplatnit telefonicky nebo e-mailem. Ubytovatel je povinen učinit přiměřená opatření k odstranění vady v co nejkratší době.

5.3 V případě, že vada není odstranitelná a znemožňuje Klientovi další pobyt, má Klient právo na přiměřenou slevu z ceny nebo na poskytnutí náhradního ubytování, pokud je to možné. Pokud žádné řešení nebude možné, má Klient právo na odstoupení od smlouvy a vrácení poměrné části uhrazené ceny.

5.4 Klient má právo uplatnit reklamaci nejpozději do 7 dnů od skončení pobytu. Reklamace podaná po této lhůtě nebude uznána.

Odpovědnost a povinnosti Klienta

6.1 Klient se zavazuje užívat mobilní jednotku a její vybavení řádně a s péčí řádného hospodáře. Klient odpovídá za škody způsobené na zařízení, vybavení nebo jiném majetku ubytovatele, které vznikly jeho vinou nebo vinou osob, které s ním ubytování sdílely.

6.2 Klient nesmí bez písemného souhlasu ubytovatele přemisťovat vybavení, provádět jakékoli úpravy nebo zásahy do interiéru ani exteriéru jednotky.

6.3 V jednotce a jejím okolí je přísně zakázáno kouřit a manipulovat s otevřeným ohněm mimo k tomu určená místa. Porušení zákazu kouření je sankcionováno smluvní pokutou ve výši 5 000 Kč.

6.4 Klient se zavazuje dodržovat noční klid v době od 22:00 do 6:00 a nerušit ostatní hosty nebo okolní obyvatele nadměrným hlukem či nevhodným chováním.

6.5 Klient je povinen ubytovatele neprodleně informovat o jakékoli škodě nebo mimořádné události, která se během pobytu stane.

Ochrana osobních údajů

7.1 GLAMPINO zpracovává osobní údaje Klientů v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů (GDPR). Účelem zpracování je plnění smlouvy, vedení evidence o ubytovaných osobách, vedení účetnictví a plnění zákonných povinností.

7.2 Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně práv Klienta jako subjektu údajů, jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na webových stránkách ubytovatele.

Závěrečná ustanovení

8.1 Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí každé Smlouvy mezi Klientem a GLAMPINO. Uzavřením Smlouvy Klient potvrzuje, že se s těmito Podmínkami seznámil, rozumí jim a v plném rozsahu s nimi souhlasí.

8.2 Veškeré právní vztahy vzniklé ze Smlouvy se řídí právem České republiky. Případné spory budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu podle sídla GLAMPINO.

8.3 Pokud některé ustanovení těchto Podmínek bude shledáno neplatným nebo neúčinným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení.

8.4 GLAMPINO si vyhrazuje právo kdykoli tyto Podmínky jednostranně měnit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách ubytovatele a bude účinné dnem jeho zveřejnění, není-li stanoveno jinak.

8.5 Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou účinné od 1. 1. 2024.